Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak628 FtEUR403.23 FtUSD385.36 FtCHF429.18 FtGBP486.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Hús Futár #24464. hozzászólásáraValamenyi rést hagyjál, mert ha nem tud kilevegőzni ezen keresztül , akkor az lesz a gond.Egyébként szerintem nem a kis furat miatt nem fűt.
Válasz mtz1221 #24454. hozzászólásáraAz lehet de elég gáz ha nem akar fűtésed lenni csak talajmunkában ha megállsz vagy vonulsz akkor ugyan olyan hideg van kabinban is mint kint
Válasz Hús Futár #24453. hozzászólásáraNem lett tőle semmi baja, télen 10-15 fokkal kisebb volt a motor hőmérséklet. Mtz-ben is ilyen van már, vízzel használva -15 fokban szétfagyna a hűtő üresjáratban.
Válasz palfijozsefbence #24444. hozzászólására10 éve mióta JD is van a gazdaságban csak JD Hy-gardot használunk hidraulikába és Extreme gard 85W-140-et a véglehajtásokban, a JD-k mellett az MF 5465, MF 8140, MTZ 820.4, MTZ 82-ben is.
Motorolajból az 5465-be a gyári 10W-40 Ultra Engine megy, a többibe JD Plus 50II 15W-40, az MTZ-kbe meg valami olcsóbb Agip olaj.
Így egyszerűbb, nem kell sokféle olajat tartani.
Sziasztok! MF 6465 az alany, 2004.
Valaki próbálkozott már John Deere hidraulika olajjal a gépbe?
Kicsit macerás mindig kiengedni a munkagépekből az adott olajat. Vagy nem kéne ezzel foglalkozni?
Válasz ferszem #24442. hozzászólására2008-ig a régi motorháztetős mechanikus adagolós volt és nem dyna4 váltó volt alatta, hanem félig mechanikus. Az irány váltó is az volt.
Ezek után az újabb orrú már Cr motorral volt, dyna4 váltóval.
A dyna váltó klasszisokkal jobb mint a mechanikus, tartósságra is!!!
Viszont a commonrail motornak az üzemanyag rendszere erzékenyebb, mivel annó a perkins sajnos a Delphi systemet használta, nem bosch befecskendezést.
Sziasztok! Az 5465-ös szériát két fajta karosszériával szerelték. Tudja valaki pontosan hogy miben különbözött a kettő (motor, váltó)?Kívülről csak a hűtőmaszkon látok különbséget. Köszönöm
Válasz Selvin #24435. hozzászólásáraSzia . Én nyáron vettem egy 5465 ( hirdettem is ha kész lesz ) . Nem volt rossz fogyasztása mikor zúztam vele a 240-es zúzóval . Talajon sem evett többet mint a 4 hengeres 140-es zetorom , de nekem kicsi lett . Kellene még ló is meg súly is .
Válasz Pippó89 #24436. hozzászólásáraKöszi a választ! Én is jókat olvastam róla, de a környéken csak a 4 hengeres verziók vannak, ezért nincs vele konkrét tapasztalat. Mindenesetre meggondolandó, mert attól tartok, hogy a 6 henger nem lenne a könnyű munkákban kihasználva és akkor csak pocsékol.
Válasz Selvin #24435. hozzászólásáraSzia! Két éve én is ebben a cipőben jártam, nekem az IH lett a befutó néz rá az 51-sorozatra és az mx-re is,de a ferga is nagyon jó. Nálam a szervíz volt a döntő
Válasz Selvin #24435. hozzászólásáraSzia!
Az egyik legjobban bevált Mf széria, amit keresel.
Ritkán találni eladót, nem véletlenül.
Ég és föld lesz az mtzhez képest, mindent azzal akarsz majd csinálni! :)
Valamivel többet fog fogyasztani, de nem vészes, helyette viszont sokkal kényelmesebb, komfortosabb.
Sziasztok! Mtz 920.3 mellé nézegetek valami komolyabb gépet, ami talajmunkánál jobban bírná, de még kisebb munkákra is megfelelő. Azt szeretném kérdezni, hogy 120 le kategóriában mennyire váltak be a 6 hengeres 6.6os perkins motorok vegyes munkában? Mondjuk egy 5465 ilyen motorral nem túlzás kaszálni, bálázni? Pl kaszálásban mennyivel fogyaszt többet az említett mtz-nél?
Válasz pumpedli72 #24432. hozzászólásáraMég ha komolyan érdekel A" shelles fiuk" lehet még jobb áron házhoz is viszik, Legalábbis nekünk szabolcs megyében a dordót házhoz hozzák , de pillanatnyi árat nem tudok , de van telefonszám ha kell.
Válasz pumpedli72 #24428. hozzászólásáraItt többen a valtra traktorok váltójába n 92- t 153-n 113 stb shell spirax s4txm olajat használunk elvileg ez a valtra gyári olaja is, 200 literes hordóban egész jó áron van , De nézd meg a gyári ajánlást és ennek az olajnak a teljesítmény szintjét és hasonlítsd össze. A traktorok mind 3 poweresek és egyben van a váltó és hidraulika .
Válasz pumpedli72 #24428. hozzászólásáraÜdv, én ezt használom:
https://webshop.axial.hu/kenoanyagok/mezogazdasagi-kenoanyagok/total/total-dynatrans-mpv-60l-tobbfunkcios-olaj-11-006-0410-60.html
Szokott lenni akció, évente pár alkalommal, figyelni kell.
Ferguson 5465 tier3 perkins dyna 4 váltóba milyen olajat használtok. Eddig megvettem a Massey Ferguson feliratú elméletileg gyári olajat de már lassan horror áron van. Vmi megoldást keresek.
Válasz Cajg #24425. hozzászólásáraMenetsebességé bal hátsó kerékkagyon belülről egy mágnesgyűrű, ferdén felülről néz rá egy kb. 15x25mm-es fehér hasáb. Tudod a távolságot állítani, nútolva van a két felfogó csavar.
Késői 4300-asoknak a hátsóhídban, hátulról néz a tányérkerékre.
Válasz pib72 #24424. hozzászólásáraNézd meg a biztosítékokat, szerintem kizárt, hogy mindkettő elromoljon. A kardáné hátul van a 3. pont tartója alatt a kardán fölött, a sebességre nem emlékszem, de megnézem.
24468 hozzászólás
Válasz BolliKat #24455. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz R Sándor #24466. hozzászólására Most olvastam vissza , BOCS, akkor azért nem füt ha alá volt szorulva az egyik " szírszar"
Válasz Hús Futár #24464. hozzászólásáraValamenyi rést hagyjál, mert ha nem tud kilevegőzni ezen keresztül , akkor az lesz a gond.Egyébként szerintem nem a kis furat miatt nem fűt.
Válasz Hús Futár #24464. hozzászólására
Válasz mtz1221 #24463. hozzászólásáraAkkor meg összezömítem ne tudjon ennyire mozogni
Válasz Hús Futár #24462. hozzászólásáraKi ne vedd mert akkor is az lesz a 2 mm es lyuk miatt is. Nem lesz fűtésed csak terhelve.
Válasz R Sándor #24461. hozzászólásáraSzerintem ezen is az lesz majd nem sokára nehogy még egyszer alákapjon és fűtés nélkül legyen gép .
Válasz Hús Futár #24459. hozzászólásáraVan amelyik thermosztáton csak egy sima 2 -2,5 mm es furat van.
Válasz mtz1221 #24454. hozzászólásárafőleg télen de amúgy is fagyálló van gépekben
Válasz R Sándor #24458. hozzászólásáraIgen valami hasonló
Válasz Hús Futár #24450. hozzászólására Nem látni rendesen mert csillog Ha furat és benne egy popszegecs szerűség lazán , akkor levegőztető
Válasz mtz1221 #24454. hozzászólásáraAz lehet de elég gáz ha nem akar fűtésed lenni csak talajmunkában ha megállsz vagy vonulsz akkor ugyan olyan hideg van kabinban is mint kint
https://konedata.net/traktorit/massey-ferguson/
Válasz ferszem #24446. hozzászólásáraA szürke alvázas már SISU volt, a fekete még Perkins.

Válasz Hús Futár #24453. hozzászólásáraNem lett tőle semmi baja, télen 10-15 fokkal kisebb volt a motor hőmérséklet. Mtz-ben is ilyen van már, vízzel használva -15 fokban szétfagyna a hűtő üresjáratban.
Válasz mtz1221 #24452. hozzászólásáraAz jó mert mikor kivettem egyik alá volt szorulva termosztát mozgó tányérjának
Válasz Hús Futár #24450. hozzászólásáraHOGY A bent maradt buborékok kimenjenek a hűtő felé. De mikor beindítod, akkor meg zárjon rendesen.
Válasz mtz1221 #24449. hozzászólásáraSzerencsére nem ebből a kincsből 1 is elég . Kis átnézés és javítgatás mielőtt megy piacra .
Közben olyan kérdésem is lenne a hogy a hűtővíz termosztátján mi célt szolgál ez két kis valami ?

Válasz Hús Futár #24447. hozzászólásáraVettél még 1et ?
Válasz Hús Futár #24447. hozzászólására


Kicsit döcögős a barátkozásunk a Macival .




Válasz szanberg #24443. hozzászólásáraKöszi
És azt nem tudod véletlenül melyik évjáratot szerelték Sisu motorral?
Válasz palfijozsefbence #24444. hozzászólására10 éve mióta JD is van a gazdaságban csak JD Hy-gardot használunk hidraulikába és Extreme gard 85W-140-et a véglehajtásokban, a JD-k mellett az MF 5465, MF 8140, MTZ 820.4, MTZ 82-ben is.
Motorolajból az 5465-be a gyári 10W-40 Ultra Engine megy, a többibe JD Plus 50II 15W-40, az MTZ-kbe meg valami olcsóbb Agip olaj.
Így egyszerűbb, nem kell sokféle olajat tartani.
Sziasztok! MF 6465 az alany, 2004.
Valaki próbálkozott már John Deere hidraulika olajjal a gépbe?
Kicsit macerás mindig kiengedni a munkagépekből az adott olajat. Vagy nem kéne ezzel foglalkozni?
Válasz ferszem #24442. hozzászólására2008-ig a régi motorháztetős mechanikus adagolós volt és nem dyna4 váltó volt alatta, hanem félig mechanikus. Az irány váltó is az volt.
Ezek után az újabb orrú már Cr motorral volt, dyna4 váltóval.
A dyna váltó klasszisokkal jobb mint a mechanikus, tartósságra is!!!
Viszont a commonrail motornak az üzemanyag rendszere erzékenyebb, mivel annó a perkins sajnos a Delphi systemet használta, nem bosch befecskendezést.
Sziasztok! Az 5465-ös szériát két fajta karosszériával szerelték. Tudja valaki pontosan hogy miben különbözött a kettő (motor, váltó)?Kívülről csak a hűtőmaszkon látok különbséget. Köszönöm
Válasz Selvin #24438. hozzászólásáraKeress egy megbízható nem mellé beszélő tulajt, és őt kérdezd meg a 6 hengeres fogyasztásáról kis munkákban.
Válasz Selvin #24435. hozzászólásáraSzia . Én nyáron vettem egy 5465 ( hirdettem is ha kész lesz ) . Nem volt rossz fogyasztása mikor zúztam vele a 240-es zúzóval . Talajon sem evett többet mint a 4 hengeres 140-es zetorom , de nekem kicsi lett . Kellene még ló is meg súly is .
Válasz Selvin #24438. hozzászólásáraÉg és föld a 6 henger.
Lehet nem lesz kihasználva, de legalább lesz tartalékod
Válasz Pippó89 #24436. hozzászólásáraKöszi a választ! Én is jókat olvastam róla, de a környéken csak a 4 hengeres verziók vannak, ezért nincs vele konkrét tapasztalat. Mindenesetre meggondolandó, mert attól tartok, hogy a 6 henger nem lenne a könnyű munkákban kihasználva és akkor csak pocsékol.
Válasz Selvin #24435. hozzászólásáraSzia! Két éve én is ebben a cipőben jártam, nekem az IH lett a befutó néz rá az 51-sorozatra és az mx-re is,de a ferga is nagyon jó. Nálam a szervíz volt a döntő
Válasz Selvin #24435. hozzászólásáraSzia!
Az egyik legjobban bevált Mf széria, amit keresel.
Ritkán találni eladót, nem véletlenül.
Ég és föld lesz az mtzhez képest, mindent azzal akarsz majd csinálni! :)
Valamivel többet fog fogyasztani, de nem vészes, helyette viszont sokkal kényelmesebb, komfortosabb.
Sziasztok! Mtz 920.3 mellé nézegetek valami komolyabb gépet, ami talajmunkánál jobban bírná, de még kisebb munkákra is megfelelő. Azt szeretném kérdezni, hogy 120 le kategóriában mennyire váltak be a 6 hengeres 6.6os perkins motorok vegyes munkában? Mondjuk egy 5465 ilyen motorral nem túlzás kaszálni, bálázni? Pl kaszálásban mennyivel fogyaszt többet az említett mtz-nél?
Válasz R Sándor #24433. hozzászólására dordót = hordót
Válasz pumpedli72 #24432. hozzászólásáraMég ha komolyan érdekel A" shelles fiuk" lehet még jobb áron házhoz is viszik, Legalábbis nekünk szabolcs megyében a dordót házhoz hozzák , de pillanatnyi árat nem tudok , de van telefonszám ha kell.
Válasz R Sándor #24431. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz R Sándor #24430. hozzászólásárahttps://olajshop.hu/SHELL-SPIRAX-S4-TXM-209-L-UTTO
Válasz pumpedli72 #24428. hozzászólásáraItt többen a valtra traktorok váltójába n 92- t 153-n 113 stb shell spirax s4txm olajat használunk elvileg ez a valtra gyári olaja is, 200 literes hordóban egész jó áron van , De nézd meg a gyári ajánlást és ennek az olajnak a teljesítmény szintjét és hasonlítsd össze. A traktorok mind 3 poweresek és egyben van a váltó és hidraulika .
Válasz pumpedli72 #24428. hozzászólásáraÜdv, én ezt használom:
https://webshop.axial.hu/kenoanyagok/mezogazdasagi-kenoanyagok/total/total-dynatrans-mpv-60l-tobbfunkcios-olaj-11-006-0410-60.html
Szokott lenni akció, évente pár alkalommal, figyelni kell.
Ferguson 5465 tier3 perkins dyna 4 váltóba milyen olajat használtok. Eddig megvettem a Massey Ferguson feliratú elméletileg gyári olajat de már lassan horror áron van. Vmi megoldást keresek.
köszönöm.
Válasz Cajg #24425. hozzászólásáraMenetsebességé bal hátsó kerékkagyon belülről egy mágnesgyűrű, ferdén felülről néz rá egy kb. 15x25mm-es fehér hasáb. Tudod a távolságot állítani, nútolva van a két felfogó csavar.
Késői 4300-asoknak a hátsóhídban, hátulról néz a tányérkerékre.
Válasz pib72 #24424. hozzászólásáraNézd meg a biztosítékokat, szerintem kizárt, hogy mindkettő elromoljon. A kardáné hátul van a 3. pont tartója alatt a kardán fölött, a sebességre nem emlékszem, de megnézem.
szia.nem csak az üzemórát,még be nem indítom,utána nullát mutat mid a kettő kijelző.
Válasz pib72 #24420. hozzászólásáraKardán fordulatot és motorfordulatot mutatja?
nem találtam semmi állítási lehetőséget.
Válasz otvospatrik93 #24419. hozzászólásáraPotmèteŕek nincsenek eltekergetve?
jó napot. Vásároltam egy MF4270-es traktort(2001).és nem mér a kilóméter órája.Tudna e valaki segíteni ebben?Előre is köszönöm.
Sziasztok Massey Ferguson 6190 az a problémánk hogy nem akarja letenni a hidraulikát, emelni emel de le felé nem megy,
Mi lehet a probléma?
Köszönöm